Türkiye’nin global tanıtım
kanalı goturkiye.com yenilenmiş yapısıyla yayına alındı. Yepyeni ve
modern tasarımı ve aynı zamanda teknolojik alt yapısı ile Türkiye’nin
rakiplerinden ayrışmasına katkı sağlayacak olan platform Türkiye
hakkında bilgi almak ve seyahatini planlamak isteyen tüm kullanıcılara
ülkenin kültür ve turizm değerlerini tek bir çatı altında sunacak.
T.C.
Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Türkiye Turizm Tanıtma ve Geliştirme
Ajansı (TGA) tarafından en yeni teknoloji ve güncel tasarım trendleri
doğrultusunda dizayn edilen yeni platform ile üst düzeyde bir kullanıcı
deneyimi hedeflendi. Her kullanıcının profiline ve dijital tüketim
alışkanlıklarına uygun içerik sunularak kullanıcıların Türkiye ile
ilgili geniş kapsamlı içeriklerden daha fazla faydalanması amaçlanıyor.
Yeni GoTurkiye.com
platformu, Türkiye’nin tüm turizm destinasyonlarını deneyim odaklı bir
perspektifle tanıtacak. Bu kapsamda, Bakanlık 81 ildeki yerel idareler
ve sivil toplum örgütleri ile koordinasyon sağlayarak platform için
içerik oluşturuyor ve her bir ilin kültürel ve turizm değerlerine goturkiye.com’da ayrı ayrı yer veriyor.
Farklı turizm türleri ve aktiviteler ön planda
GoTurkiye.com
platformu gastronomi, inanç turizmi, moda ve alışveriş, kampçılık, mavi
tur, bisiklet, golf, kayak gibi birbirinden farklı alanlarda
kullanıcılara zengin içerikler sunarken, bu kullanıcıların ülkemize
yapacakları seyahatleri de rotalarla planlamalarına olanak sağlıyor.
Kullanıcılar 5 duyuya yönelik deneyim tasarımlarını goturkiye.com
platformunda bir rota dahilinde kendileri oluşturabilecekler.
Türkiye’ye ilgi duyarak seyahat etmek isteyen kullanıcıların yanı sıra
platform kapsamında yurtiçi ve yurtdışındaki turizm profesyonellerine
yönelik zengin içerikler de paylaşılacak. Özellikle kruvaziyer turizmi
ve iş, eğlence veya düğün gibi etkinliklerin Türkiye’de
gerçekleştirilmesi bakımından goturkiye.com platformu önemli bir rol üstlenecek.
Ayda ortalama 3 milyon kullanıcı tarafından ziyaret edilen GoTurkiye.com
sitesi, yeni platform yapısı ve güncellenen tasarımının yanı sıra
kullanıcıların profillerine göre özelleştirilmiş içeriği ile Türkiye’nin
global bir turizm markası olarak tanıtımında en önemli rolü oynamaya
devam edecek.